I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday, 15 April 2011

Nichkhun,Khuntoria, 2PM

      Assalamualaikum...Hye semua...apa khabar? Hrap2 semua sihat2la hendakNya...ok...post sya kali ini saya ingin menceritakan tentang artis kpop favourite saya~~ Nichkhun Buck Horvejkul...saya mula meminati kekacakan dia melalui Rncangan We Got Married Show..yg menjdikan nichkhun dengan Victoria f(x) sebgai pasangan suami isteri...diorg amatlah sweet...hehe...sya x berhenti2 tersenyum bila tgok mereka berdua bersama-sama..sama padan dan sama cantik seperti pinang dibelah dua...haha...*ayat kencang*....sepanjang show tu...sya dpat melihat  nichkhun mmg seorg lelaki yg gentleman ...perempuan mne yg x nak lelaki cmtu jdi pelindung ..hohoho~~mmg bertuah si victoria tu ye..walaupun rancangan tu kawin olok2 ..tpi still nmpak cam real..nmpak cam diorg betul2 bahagia...wahh....Sya mengikuti rancangan ni kat dlam internet secara on9 je...disebbkan siaran show tu xde kat kbs~~huhu...tpi saya ttp  setia menonton dri ep 1 hingga sekarang ...dh nk masuk ep 41..hoho..lame jgak tu...sya harap show diorg berdua nie..lame sket dri couple2 yg lain.....x bleh terima kalu show diorg dlam WGM akan tamat cmtu jer...huhu..


salah satu momen diorg waktu picnic........



waktu diorg mendaki Mt.Halla


Amacam? sweet kan diorg~~ haha..byak lgi gambar yg Khuntoria  Couple ini  dlam koleksi saya..hihi..kalau sya letak semua pic.maknenya ....pnoh laa..hoho~~.ok....selesai cter sal WGM.hihi....kan sya ad ckap yg saya mula kenal nichkhun dalam rancangan ini...start dri tu jgak laa sya minat dengan Kumpulan 2PM~~ hihi...Kenape? sebab ad nichkhun laa ~~ x sangka saya kump.2PM....mmg hebat2 blaka!! saya memg fanatik gller dgan 2PM....sekarang ....boleh dikatakan dlam MP3 sya penoh ngan lagu 2PM.......antara lagu2 2pm yg menjadi feveret sya...tentulah....I'll Be Back!! hahaha.....mmg superb.... siap ad shuffle lgi... mmg lyan ....selain tu...lagu HeartBeat diorg pun x kurang hebatnye jugak....haha...mmg nk terjatuh jantung nie ble dgar lgu diorg nie...hihi...lagu 2PM yg pling sweet bgi sya Follow Your Soul ngan I Can't.....huh...mmg menusuk kalbu....hihi....thun nie plak...ahli kumpulan diorg Taecyon jdi main actor dlam drama Dream High!! haha..meletop n superb laa... cter tu..siap nk wat sequel dh....hoho~~Nichkhun ngan Chansung un muncul dlam drama tu..tpi sekejap je..huhu....



Ok ..di sini sya ad post video 2PM yg mmg favourite sya...shuffle diorg mmg superb...hoho...menarik..lagu dye un mmpunyai maksug yg pnoh mendlam..*kalau nk pham cri video yg ad sub...hehe...mmg 2PM yang menjadi pilihan no 1 di hati sya..x boleh dinafikan!! haha.disebabkan sya terlalu fanatic ngan 2PM nie..sya sanggup berhabis berpuluh ringgit semata-mata nk bli brang2 yg ad pic ngan sign diorg..hoho....bkan senang nk dpat brang2 cmtu kat M'sia nie...kirenya sya bertuah sebb dpat bli...hihihi~~x kesah laa saya org nk ckap ap...aslkan sya minat...btol x? aslkan sya mempunyai aktiviti yg berfaedah..hehehe~~ kat bwah nie..salah satu koleksi brangan 2PM saya..sebenarnya ad lgi spt...file n handkerchief ~~~ sume 2PM~~






Ok....Smpai di sini je lah coretan sya tentang Nichkhun and 2PM.....Harap2 korang sume terhibur hihi.....thanx sebab sudi melawat blog sya ini...sila tgglkan comment yg positif....utk saya mengupgradekan lagi  blog sya ini....
Wassalam....















No comments:

Post a Comment