I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday, 25 April 2011

what? whoa~~

Assalammualaikum semua~~~ konichiwa!! hihihi...cakap bahasa Jepun pulak..hahaha..bahasa ini ada kene mengena dengan apa yang saya nak ceritakan ini..korang mesti nak tau kan? kan? hihihhi..well~ sebenarnya saya nak kongsi dengan korang semua tentang cerita2 kartun favourite saya sepanjang zaman..wah~wah~wah~ ayat ribut kencang tuh..kebanyakannya anime laa... huhuhu..tersentap juga..kat umah ada je AStro tapi takde saluran Animax..coz x beli...huhuhu tpi xpe kat youtube berlambak boleh tengok~ btol x? hihihiok,skang nie sya nak listkan lah...senarai cerita2 kartun favourite saya....tengok jgan tak tengok.~~ jemput2..mari2..yang jauh mari dekat,yang dekat kita erat-eratkan...ngeh3x~~

1. Beyblade... masa cerita ni popular..sanggup save duit nak beli beyblade punyer pasal..ngee~


2.Sailormoon...wah..yang ini paling best!! hahaha~.sekarang ni pun cerita ini ulang tayang lagi
dekat tv...ngee~


3.Mirmo Zibang...yang ni comel!! haha..saya ada satu mainan karakter mirmo zibang nie..ngee~


4. Digimon..yang ini pulak banyak siri..tapi saya layan semua! siap ad koleksi kad2 Digimon..
ngee~


5. Perman...wah,dah lama juga tak tengok cter yang ini, sekarang ni pun ada ulang tayang jugak.
ngee~


6.Dragon Ball..yang ni pun banyak gak siri...best2!! ngee~


7.Ninja Hattori kun....best! ngee~~


8.Chibi Maruko Chan..yang ni dah lama tak tengok..tapi sekarang dia tayang balik cter ni kat
Astro Ceria..layan habis la nanti ni..ngee~


9.Atasinchi..yang ni cter kartun yang lawak..hahahaha..best jugak! ngee~


10.Crayon Sin Chan...yang ni siapa yang tak tengok..haha..sin chan yang nakal..ngee~


11.Doraemon...yang ni paling terbaik..dari kecil sampai besar duduk hadap cter ni laa..x habis2
ngee~


12.Power Rangers...yang ini paling banyak siri ngan version..kecik2 dlu ada la beli dia nyer
topeng ngan pedang...siap mimpi2 lagi jadi power rangers pink.hahahaha..lawak2x.ngee~~


13. Ninja Turtle...bukan Ninja Assasin yang Rain berlakon tu yer..hehehe.ngee~


14.Grander Musashi....cter sal ikan2 nie..best! ngee~


15.Detective Conan...siri kartun penyiasatan yang paling hebat! hahaha..the best! ngee~


16.Ninja Boy...






ok, list kat atas nie mesti korang teramatlah perasan yang kebanyakannya anime2 jepun kan? siri kartun melayu tidak kurang juga hebatnya..betol x? hihi..so,kat bawah nie pulak saya nak kongsi siri kartun kegemaran saya...boleh kan? hihi

1.Usop Sontorian..


2.Kampung Boy...


3.Keluang man...


4.Anak-anak Sidek...


Alhamdulillah...selesai sudah post saya kali ini...sebenarnya banyak lagi yang ingin saya kongsikan lagi..semoga korang suke yer...hihihi....mesti ad diantara kartun ini..yang korang pun minat jugak..btol x? hihihi..
ok,thanx..sebab sudi bace post ini..terima kasih daun keladi, nanti kita jumpe lagi..ngeh3x...Wassalam~~~



No comments:

Post a Comment