I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday, 20 May 2011

Debaran...

Dup...Dap...Dup..Dap...Dup... Dup...adoi degupan jantung nie semakin laju...hahaha...bukan sebab jatuh cinta ke... jumpe tuutttt ke...nie pasai nak masok u ..huhuhu..sebor2 rase... rase x sedap ati laa... tambahan plak tgah dgar2 lgu2 sedih ni...adoi~~~ rase berat hati nak tinggalkan umah...tpi kene kuatkan semangat juga!! untuk masa depan!!! Demi Agama yang satu~~ untuk menjadi ummah yg berjaya suatu hari nanti...Semoga saya sentiasa berada di bawah KeredhaanNya~~ AMIN...

cita-cita saya kali ni adalah mendapt anugerah dekan...semoga saya dapt mengenggam segulung Ijazah suatu hari nanti...Saya amat2 bersyukur kerana Allah melimpahkan rezeki ini dalam kehidupan saya....Semoga saya jauh dri kelalaian...Ya Allah..peliharalah ak dalam AGAMAMU~~ AMIN...


Ya Allah..semoga aku mendapt apa yang aku inginkan.... AMIN...semoga ak tidak lalai dengan duniawi!!! Mohon Ampun Aku~~

1 comment:

  1. though a bit late still wanna wish you best of luck dear.insyllh..

    ReplyDelete